8 Comments

  1. Vi fick ny madrass och det blev lite bättre men värdelös service och bemötande både från Mio och Viking Beds så jag kan tyvärr inte rekommendera dem! Är fortfarande inte nöjd med sängen!

  2. Anonym

    Hej!

    Sängen är tyvärr inte värd den summa du har betalt. Det är Mio som hittat på priset då sängen inte ingår i vikings egna sortiment. Många tror att det är olagligt att hitta på priser i Sverige men det är det inte och Mio gör så för att kunna lämna 50%.

  3. Anonym

    Vi köpte en Viking Move Supreme kontinenralsäng från Mio, till ett värde av 44 000 kr. Med 50 % rabatt och diverse tillbehör betalade vi 24 000 kr.
    Efter bara några månader var den ena sängen påtagligt nedsjunken.
    Efter många turer med Mio och med krav på att sängen skulle ha vänts vid varje renbäddning!!! fick vi till slut en ny resårmadrass.
    Nu efter några månader med den nya madrassen är det på samma sätt igen.
    Totalt värdelöst!! Återstår att se om Mio tar sitt ansvar.

  4. Anonym

    Vi har tyvärr gjort samma erfarenhet av Viking säng och Mio. Kommer ALDRIG mer köpa något från Mio!!! Deras kundbemötande är sämst! En sån skillnad jämfört med exempelvis IKEA som byter utan något tjafs alls.

  5. Anonym

    Vi är inte ensamma om detta märker jag…våra gamla DUX-sängar som vi bytte efter 20 år var bättre än nya Supreme.

Comments are closed.